طرفدار موزیک شاد یا غمگین ؟! کدام؟

Sad music vs Happy music

امروز قصد داریم درباره موزیک های شاد و غمگین بحث کنیم. چیزی که بر اساس سلیقه های شخصی و مود و حال و هوای فرد در آن واحد می باشد. تعیین کردن این که کدام دسته از موزیک ها طرفدار بیشتری دارد سخت است ولی در این مقاله سعی می کنیم نکاتی را ارائه کنیم تا با نحوه هر چه بهتر این آثار آشنا شویم.

موزیک های شاد

معمولا این که موزیک های شاد از کجا منشا می گیرند چیزی در اختیار آدمی نیست ولی با ساخت ریتم هایی مثل 2.4 و 6.8 برای اولین بار حس های بهتری به آدمی القا شد که به گونه ای به تاریخچه پیدایش موزیک های شاد برمی گردد. این دسته از موزیک ها خنده را به آدم هدیه می دهند و با ایجاد انرژی باعث شور و هیجان و تولید آدرنالین بیشتر می گردند. موزیک های شاد بسیاری تاکنون در ایران و جهان ساخته شده است که با سرچ کوچکی در گوگل می توانید بهترین آهنگ های شاد ایرانی را دانلود کنید.

موزیک شاد دارای ریتم های تند و جذابی هستند ولی به گونه ای هستند که شما با چند بار شنیدن آن ها دیگر قادر نخواهید بود آن موزیک را بشنوید و گاها گوش شما نسبت به این ریتم خسته شده و تحمل شنیدن را نخواهید داشت. برای مثال در یک مجلس عروسی شما نهایتا می توانید ده ساعت را تحمل کنید و پس از آن نیاز به استراحت مطلق خواهید داشت.

میزان درصد افرادی که از موزیک های شاد خوششان می آید طبیعتا بسیار بیشتر از افرادی هستند که به دنبال موزیک غمگین هستند. ولی این یک درصد نسبی می باشد و به این معنا نیست که موزیک شاد بهتر است. اکثر افراد در حالت عادی دنبال شادی و شور و نشاط هستند.

موزیک های غمگین

غمگین و احساسی بودن یک موزیک گاها انقدر در زندگی یک فرد تاثیر داشته است که باعث دگرگونی هایی در رفتار وی شده است. میزان تاثیر گذاری آهنگ های غمگین به نسبت آهنگ های شاد بیشتر می باشد و محبوبیت بیشتری را در این زمینه به خود اختصاص می دهند. یک موزیک غمگین همواره باعث حال بدی و ناراحتی نمی شوند، بلکه این تصور کاملا اشتباه است. گاهی یک موزیک احساسی و رویایی چه بسا تاثیر بسیار بیشتری نسبت به موزیک های شاد می گذارند.

معمولا موزیک های غمگین و سوزناک دارای ملودی های هارمونیک تری نیز نسبت به موزیک های شاد هستند و از نطر موسیقیایی قدرت بسیار بیشتری دارند. بر طبق آمار به دست آمده نت ها و آکورد های بیشتری در آن استفاده می شود. معمولا موسیقی کشور ما نیز در این ژانر بیشتر جواب شده است و مردم بیشتر این سبک موسیقی را دوست دارند.

ساز بندی های آرام و استفاده از ساز های نرم و احساسی در موسیقی های غمگین و استفاده از ساز بندی های شاد و پر شور در موزیک های شاد مشهود است و نیازی به توضیح ندارد.

کارشناسی سایت آی ریتم نسبت به دانلود موزیک شاد یا غمگین؟! کدام؟

آی ریتم ، یک پلتفرم انتشار موسیقی می باشد که در تعیین شاد یا غمگین بودن یک اثر کمک بسزایی در این مقاله به ما کرده است. این سایت به علت این که هر اثر و یا قطعه ای که در سایت درج شده است دارای نقد مثبتی می باشد. نقد مثبت به این معناست که در جهت بهتر شدن وضعیت موسیقی کشور می باشد تا آهنگ هایی که تولید می شوند کیفیت بهتری داشته باشند، حال چه غمگین باشد و یا چه شاد؟!

هم چنین هر آهنگ که در این سایت درج می شود توسط خود آن هنرمند منتشر می شود و بدون کسب اجازه آن ها این امکان انجام نمی شود.

موزیک های غمگین بسیاری در آی ریتم منتشر شده است و موزیک های شاد زیادی نیز همینطور، ولی بازدید موزیک های غمگین در این سایت بیشتر از موزیک های شاد بوده است.

دسته ها
رپورتاژ آگهی
بازگشت
پشتیبانی تلگرام
ایمیل
تلفن
دیگر وب سایت های ما
یکی از روش های زیر را برای بازیابی رمز عبور انتخاب کنید